Dagens.

publicerat i Onördigt;
Färg: Jag känner mig alldeles röd idag, don't ask me why.
Klädsel: BH och trosor och ett linne. Jag har kommit ut ur duschen nyligen.
Frisyr: Uppsatt. Hade nyligen en inbakad fläta som Amna gjort.
Accessoar: Örhängen bara. Om det nu räknas.

Mat: Ska snart få amerikanska pannkakor.
Dryck: Saft fick jag nyligen i mig.
Snacks: Gott och blandat har jag tryckt i mig idag. Smarrigt.

Känsla: Ensamt för första gången på länge.
Humör: Sorgsen, konstigt nog.
Att göra: Planera resan till Jordbro i morgon bitti.

Musik: Radion står på.
TV: Ingenting. Har inte kollat på TV på flera dagar,
Internet: Ja - bloggen och MSN står och brummar för fullt.
Telefonsamtal: Louise, farfar och Ronnie har ringt.

Inspiration: Den som spar han har.
Sms: Jag har faktiskt ansträngt mig och SMS:at idag med Carl.
Drömmer om: En massa saker - mer än vad jag skriver om här i.
Längtar till: Nästa torsdag då mitt lov börjar, äntligen.

Kommentera inlägget här :