Fan vad jag hatar...

publicerat i Denise;
  • Mopedister som åker i hundratjugo och inte har någon respekt för huvud taget.
  • Folk som man känner som tittar ned i backen när man försöker få ögonkontakt för att hälsa.
  • Den här våren/sommaren som ändrar temperatur hela tiden.
  • Korta skoldagar för att man inte har någonting att göra hemma; annat än att känna sig ivägen.
  • Insekter. Varför ska dem alltid komma fram när man vill sitta ute och ta det lugnt.
  • Läxor. Dem åker ner i väskan men kommer aldrig upp ur väskan - egentligen vad är dem bra för?
  • Att saker man behöver står inlåsta hos någon annan...
  • Den hårda klumpen i magen som gör så förbannat ont och inte vill släppa.


Nåväl. Det får nog räcka för idag tror jag. Jag orkar inte vara mer negativ än vad jag är just nu.
Snart är det nog middag. Jag kan behöva äta något gott, tror jag. Jag har bara levt på frukost och min mage pallar inte att leva på så lite. Men men...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

dra dig i kragen och låt livet gå vidare.

Kommentera inlägget här :