Fan.

publicerat i Vardag.;
Vilket jävla skit man har hamnat i. Vad har jag gjort för fel egentligen. H a l l å ?
Kevin ligger i alla fall och sover, han slipper höra på allt skit som händer runt omkring.
Ärligt talat vet jag inte hur mycket mer jag orkar med. Allra mest min mamma, att hon står ut.
Jag önskar att tre år sedan aldrig hänt. Tänk så annorlunda mitt liv hade sett ut då.

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN.

Det är så mycket här i mitt liv som händer just nu och det är bara en bråkdel som jag skriver om.
Tänk så mycket man måste stå ut med när man är mamma...
tänk så mycket man måste stå ut med för huvud taget.

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN.

Jag vill inte finnas just nu, tänk så mycket lättare livet hade varit då - om man inte fanns.
Men man finns av en orsak - när det här är över, då dörren har stängts helt så öppnar sig två nya.
Tack och lov för att jag har lite possitivt tänkande kvar, men hur länge till?

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN.

Caught in the middle.

Kommentera inlägget här :