Godmorgon alla bloggläsare.

publicerat i Vardag.;
Nu är vi pigga och glada. Egentligen vaknade jag runt fem över åtta för att vara exakt och sen dess så har vi bara fått tiden att gå genom att leka med bilar, bygga koja och hoppa i mormors säng samtidigt som hon försökte sova. Det sistnämnda måste jag ändå säga var det som roade mig mest. Ha ha. Snart ska vi äta frukost - då vi precis har städat klart och bäddat alla sängarna och plockat undan all tvätt. Så nu är det egenligen bara frukosten som gäller på schemat.

Idag är det mors dag också. För mig betyder detta ingenting speciellt annat än att jag ska gå på teatern om jag hittar något sällskap. Då blir jag som sagt ledig och får tid för mig själv utan ett barn på armen som jag är van vid. Ska bli skönt att komma hemifrån om detta nu sker i alla fall. Synd och slösa 200:- om man inte går och ser på teatern också - så jag känner mig nästan illa tvungen att gå om jag så skall sitta med en rumphalva på två stolar för att utnyttja det till det maximala. Fast ensam vill jag egentligen inte gå, trots att det får mig att verka mer kulturell...

Jaha, Kevin drar i mig nu, dags att sticka.
Glad morsdag på er alla mammor!

Kommentera inlägget här :