Godmorgon

publicerat i Vardag.;
Nu ligger mitt lilla troll och bullar upp sig på MIN plats i MIN säng hemma hos MINA föräldrar! Ha ha ha. Men han får det - han sov så bra mellan mamma och pappa i natt utan att vakna så då förtjänar man all berömm man kan få. Jag var ju på klassåterträffen igår. Det kom en hel del folk som inte hörde dit - men vi hade så jävla kul ändå. Vi gick tillbaka och snackade gamla minnen och lekte burken. Dock så höll den leken bara i tio minuter då vi inte hittade alla - så då gick vi upp och satte oss på baksidan och började snacka igen. Folk kom och gick lite som dem ville igår. Men vi hade det jätte mysigt med filtar, ljus och musik på hög nivå i alla fall. Vi var ungefär tio personer från gamla klass; 9B. Våran gamla lärare kom på tal - gamla sommarminnen och utflykter. Så mysigt! Det måste vi ta och göra om igen.

Jag får se om jag kan få några bilder så småning om från kalaset och se om jag kan lägga in dem här i bloggen.
Jag kom hem runt halv tolv igår. Jag bad om att få åka bil hem av en gammal klasskompis - och det gick jätte bra det. Skönt!

Nej! Fler gamla minnen och fler bekanta ansikten är vad som behövs.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

tog du också hasch eller?

2:a kommentar, skriven , av Denise:

Que pasa? Nej... varför tror du det?

Kommentera inlägget här :