Helt slut.

publicerat i Vardag.;
Just nu känns det som att vi har varit  överallt. Jag är helt slut i kroppen och Kevin sover i sin vagn i den lilla hallen. Mamma och jag for in till haninge i morse och redde ut dem största av problemen. Så nu borde jag få underhållsbidrag i slutet av månaden, lika så bostadsbidrag med tanke på att jag bor som inneboende just nu. Sen gick vi vidare till en skola här i nynäshamn som har hand om Kevins dagis och vi satte mig som inkomsttagande till hans räkning, vilket betyder att jag inte behöver betala någonting i barnplats åt honom. Så det är skönt att ha dem stora bitarna avklarade... Sen gick vi vidare till Coop och handlade upp kylskåpet lite. Skönt att ha det klart. I helgen blir det lugnt för min del - det är skönt att veta att det inte är något jobb som väntar. Vi tänkte tömma lägenheten först nästa helg, tror jag. Då tänkte jag också passa på att sova en dag hemma hos mamma och pappa - med tanke på att Louise åket till sin mamma.


Well well. Mycket har hänt idag och roligare än så här lär det ju inte bli.
Hoppas ni får er en trevlig dag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamsen:

Älskae er, både Denise och Kevin och vet att ni fixar det här!
Puss Mamses

Kommentera inlägget här :