Itchy and scratchy

publicerat i Vardag.;
det kliar... det kliar verkligen jätte mycket... typ där - där i mitten där man inte kommer åt.
Åh, har jag nämnt att jag hatar solen? Nej, egentligen ljuger jag. Men jag hatar när man blir röd och så pass röd att det bara landar på axlarna. Jag känner mig som en polkagris. Lite rosa, lite vit, rosa, vit, rosa, röd, vit... Jag har fått vitoligo som farbror Jacksson. Det finns ingen annan vettig förklaring!

Jag borde sova nu. Kevin sover - Linnéa är på väg i säng och jag får inte vara så många minuter efter dem. Hmm. Just nu känns det bara som att jag mumlar för mig själv. Men har jag nämnt att jag är lycklig? Jag är faktiskt glad. Allt ser ut att gå min väg trots allt. Ekonomi, kärlek, tur... ja, allt som horoskåpet har att erbjuda. Jag hoppas bara att mitt horoskåp stämmer in i verkligheten. Jag borde sluta tro på sånt skit nu. Men bara för att; så får vi se vad morgondagen har att ge mig.
Mycket text, mindre nytta!
Egentligen, varför läste ni det här inlägget - ni har just nu slösat bort en minut av erat liv på ett helt onyttligt blogginlägg... jag räknar dock inte med dig som läser snabbt - utan mer en medelsvensson!?
God natt.

Kommentera inlägget här :