Om ni bara såg det jag såg genom mina ögon.

publicerat i Vardag.;
Gud så fint det ser ut här utanför då solens strålar lyser fram ur molnen och fåglarna flyger alldeles intill ljusstrimmorna. Dom ger mig en känsla av frihet. Tänk så underbart att kunna ha den förmågan att kunna flyga och se allt i miniatyrformat. Kunna flyga över sitt hem. Kanske inte just för mig då - som är höjdrädd så att det stänker om det. Men för er som gillar att riskera erat liv för en förmåga som att flyga.
 
Tänk vad konstiga tankar man kan ha ibland. Men om ni såg det jag såg genom mina ögon så skulle ni också bli helt crazy. Det ser underbart fint ut i alla fall, trots att det är gråa inslag på molnen så ger ljuset en strimma och känsla av hopp.

Jag hoppas, varje dag hoppas jag. Men vad jag hoppas på vet jag inte längre.
Pusskalas.

Kommentera inlägget här :