Sömntutor.

publicerat i
Alla sover här hemma nu och för min del så står jag på tur. Pappa och mamma sov redan innan klockan var åtta och Kevin somnade för bara några minuter sedan. Eller runt en halvtimme sedan i alla fall. Jag har suttit och nötit in allt som har med högrev, baklägg och innanlår att göra. Snacka om jobbigt och man skall även ha tid att sitta och nöta in alla maträtter som går till diverse kroppsdelar på djuret. Tyck synd om mig - för det är precis det jag har suttit och nötit in dem senaste timmarna. Jag kan allt om kon och grisen nu! Plus vilka feta fiskarna och dem magra fiskarna är, allt om kryddor och om äggets uppbyggnad. Snacka om att jag kan lagra information! Ha ha ha.

Kevin har i alla fall varit jätte duktig idag som har fått stå ut med att jag har varit lite offline från honom och från omvärlden. Men jag tog mig ändå tiden att natta honom i lugn och ro, laga maten och äta tillsammans med honom och läsa lite ur en cowboy bok innan läggdags! Så riktigt så mycket kan man kanske inte klaga på mig!

Nej, nu ska jag läsa vidare. Har bara lite kvar nu!
God natt och sov gott.

Kommentera inlägget här :