Vissa får gå i skolan när andra får ha lov.

publicerat i Denise;
Yepp yepp.
Idag var jag i skolan och hade serveringen i köket. Vi fick laga till en trerätters middag till några engelsmän (och kvinnor) som kom på något studiebesök. Var ruskigt trevligt att sitta och snacka engelska, trots att den är lite ringrostig efter att ha varit på vila i några år.

Hur som helst, vi åt, vi serverade och vi dukade undan och diskade. Vi började klockan åtta i morse ( i alla fall jag som var där i tid) och slutade nu runt ett-tiden.

Kevin har det bra i halmsta efter det lilla jag har fått prata med honom (det får jag väl ta som ett gott tecken, trots att det gör ont i hjärtat att inte få säga mer än hej, innan han springer ifrån telefonen för att leka med barnen!)

Men men, mamma och jag var och handlade igår på ICA (jag tror det var igår... eller så var det dagen innan igår, eller något). Vi fyllde upp mitt kylskåp och nu är det helt plötsligt problem med att välja vad man ska äta - istället för att välja hur man ska laga maten när hälften av råvarorna saknas. (BIG I-LANDSPROBLEM!)

Snart ska jag åka hem - syrran kommer troligtvis och hämtar mig ikväll - ett måste att ta med sig dit när jag ska sova där till torsdag morgon är tamponger! Jag har en förmåga att ALLTID (no matter what) få mens när jag är hemma hos henne. Men bara för att jag tar med mig det nu så kommer jag (med all säkerhet) inte få ens en tendens av mens eller smärtor.

Just det. Vet ni vad en blond nittonårig mamma gör hemma i vardagsrummet när ingenting bra går på tv?
JO! Piercar naveln. Jag hade visserligen redan ett (halvt hål sedan innan) men efter lite blod, svett och (nej faktiskt inga tårar) så fick jag igenom min gamla pärla i naveln!

That's all from me!
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :