Matvägran.

publicerat i Kevin;
Okej, under några dagar har det bara varit smått negativa händelser från Kevins sida. Och igår var det inte bättre! Han vägrade äta middag med mig och vägrade vällingen. Jag trodde först att det hade att göra med alla sjukdomar som går på dagis just nu ( jag kan räkna med att få vara hemma om två veckor igen) då det går både vattkoppor och magsjuka. Underbart - eller hur? Men det var inte där skon klämde, minsann. Han bara trotsade och somnade (hör och häpna) utan välling och med lampan tänd i ansiktet, runt niotiden. Då hade han inte fått i sig någonting annat än saft (då jag tycker det är viktigt att han dricker om han vägrar att äta). Och han sov tills i morse - jätte pigg och glad. Ja fråga mig inte vad det är för påhitt som far genom den ungens huvud! Ha ha.

Idag har jag promenerat bort till mamma och pappa nu på morgonen. Det är ett riktigt skönt väder ute så jag hade ingenting att klaga på. Kevin tog slut på mina krafter när han bad mig springa halva vägen. Gosh. Ja nog är det dags med en träning för att få tillbaka alla muskler i kroppen igen, minsann...

Annars har det inte hänt så mycket.
Var det någon mer än jag som faktiskt tyckte att Isabella gjorde ett bra jobb ifrån sig igår på Lets Dance...?
Vem var det som åkte ut? Jag somnade långt innan tävlingen var avslutad!

Puss o Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonas:

fan ungen måste ju äta :P bara ge honom glass och pannkakor ;)

Kommentera inlägget här :