10 i top i dag.

publicerat i Vardag.;
 

10. Mentos Rainbow. Underbara sommriga smaker - två smaker av varje för både dig & kompisen. Lyckat! Provade själv denna när jag var inne i stan och kan inte precis säga att jag blev besviken, nej - tvärt om.


9. Ben & Jerry's wich.
8. Promenaderna nere vid hamnen. Synd bara att vädret inte tillåter en svensk sommar - utan att det bara ska vara midsommarväder hela tiden..
7. Arbetsförmedlingen för att dom tycks hålla mig sysselsatt.
6. Mina vänner - För att ni är så sjukt jävla bra och ställer upp 24/7.

5. Apoteket - för att dom löser alla mina problem; stora som små.
4. Facebook. Måste jag ens nämna varför?
3. Skotten - för att den affären ligger någon minut från mig - vilket jag har märkt av tydligt de senaste dagarna, speciellt i min plånbok...
2. Göteborg för att han lyssnar.

1. Kevin, för att han finns här i vått och torrt och lyssnar likt en psykolog.

Kommentera inlägget här :