En rolig kväll.

publicerat i Vardag.;
Ikväll kom Anna över. Hon hade egentligen andra planer för kvällen men i sista sekund beslutade hon sig för att stanna, trots allt. Ingenting som jag ångrar nu ikväll. Det började med att hon tvingade mig att städa. Läs; diska och göra rent på diskbänken! Allt blev fint , förutom i diskhon. Strax där efter kollade vi in the movie, with a big T, as in twilight. Den var galet bra och mycket var precis som i boken, precis som man föreställt sig. Anna och Emelie sneglade på mig, typ som jag var dum i huvudet när jag kunde replikerna utantill - utan att ens ha sett filmen innan. Den var i alla fall så jävla bra och nu kan jag knappt vänta på nästa film! Först har jag lovat alla att läsa ut den andra boken innan jag ser filmen. Och det löftet håller jag, tror jag!

Sen kollade vi in bilder och asgarvade i kör. Jag menar, så många bilder som jag har på tjejerna på min dator - helt galet många. Alla klassträffar, middagar, resor - you name it. Så vi hade lite roligt åt det i någon timma. Nu har tjejerna dukat upp för en övernattning, bäddat ordning soffan så att den blir sovduglig. Jag ska när som helst stänga ner datorn för att själv släcka lyset. Jag är trots allt galet trött, helt sjukt förkyld och har ont i halsen så att hälften vore nog.

Och om inte det räckte - så har tjejerna faktist fått mig på bättre humör.
Love you girls, även fast ni är galna som få.

Kommentera inlägget här :