Lite av varje.

publicerat i Vardag.;
Hur kan det komma sig när jag knappt uppdaterar min blogg, att jag har mer läsare nu än när jag var som mest aktiv.
Det är smått lustigt tycker jag i alla fall.

Hur som helst, idag har jag stått i köket trots att vi inte hade några gäster, i morgon får jag hamna med städ, plus min handledare Linda då, såklart som också ska städa några rum! Det ska bli kul att variera sig lite i alla fall, inte stå på samma plats i köket hela tiden som man nu har vant sig vid. Vi har i alla fall hur roligt som helst tillsammans i köket. Helt underbara människor är det som jobbar på utsikten, men som sagt, man småäter heeeela tiden, vilket märks tydligt i förhållande till vad jag är van vid att äta och stoppa i munnen!

Nu i eftermiddag så ska jag försöka fokusera mina tankar på projektarbetet. Mitt USB minne som jag hade till mitt projektarbete har försvunnit spårlöst (jag tror Kevin har ätit upp det eller något?!) så jag får ta ett minne med alla mina bilder på så länge. Jag ska nämligen möta upp Sandra i morgon och ge henne allt som hon ska ha och kanske byta några ord med henne, vi får se hur mycket vi hinner med som sagt.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag ska hämta Kevin runt halv fyra och sätta mig här vid datorn igen så att vårat arbete blir klart snart!

Pusskalas.

Kommentera inlägget här :