100 saker man inte bör säga under sexakten.

publicerat i 100 saker;
- Är du inne redan?
- Din bror är faktiskt ganska snygg.
- Vad ska vi äta till middag?
- Jag tror jag blev gravid nyss.
- Pilla på dig själv en stund, jag vill bara se klart på det här programmet.
- Fan! Tvätten!
- Min förra kille var...
- Tycker du jag är tjock?
- Min mamma ringde idag, vet du vad hon sa?
- Är du redan färdig?
- Kan vi inte släcka taklampan?
- Jag får konstiga utslag och prickar av grädde.
- Kan du ge mig fjärrkontrollen?
- Kan du försöka att inte andas på mig?
- Du ser verkligen jätterolig ut naken.
- Ska den verkligen vara så liten?
- ZzzZzz.
- Jag försökte stöta på din kompis, men så kom du!
- Försök att inte fläcka ner här va, jag har precis bäddat rent!
- Hoppas du är lika snygg när jag är nykter.
- Men jag som precis har borstat mina tänder.
- Fan, fick precis migrän!
- Jag trodde du hade nyklarna till handklovarna!
- Jag vill ha barn.
- Varför ska bara jag göra allt arbete?
- Är du helt säker på att vi inte setts förr?
- Jag tror jag tog mitt P-piller förut...
- Vänta! Jag ska bara ringa min bästis och säga att du är här!
- När ska det bli skönt?
- Jag sa ju att detta inte skulle funka utan batterier.
- Du kanske orkade längre om du slutade med alla dina ciggaretter.
- Jag klarar detta på egen hand nu, tack och hej.
- Du är nästan lika bra som min gamla lärare.
- Är det du som luktar eller är det madrassen?
- Du ser mycket mycket mycketv-yngre ut än vad jag trott.
- Det är okej om du inte är i form för det här, det är ju inte så att vi planerat för det.
- Du svettas mer än mitt duschmunstycke.
- Det är lugnt, det kliar bara ibland.
- Nu vet jag varför hon dumpade dig, hahahaha!
- Du ger mig skäl till att förstå varför förspel är överskattat.
- Jag behövde inte ens bjuda på middag.
- Var ska du äta frukost någonstans?
- Du, jag måste säga en sak...
- HAHAHAHAHAHA....!
- Jag berättar vem jag fantiserar om och du berättar vem du fantiserar om.
- Räknas det här som en träff?
- Det är sexigt att bitas, tycker inte du?
- När kan jag pressentera dig för mina föräldrar?
- Ursäkta... men vad heter du nu igen?
- Jag klipper alltid naglarna i sängen.
- Gör det något om jag ringer några samtal? Du kan fortsätta om du vill.
- Du kan väl i alla fall låtsas som att du gillar det jag gör?
- Ssch, min mamma vaknar så lätt.
- Vafan! Är du inte min blinddate?
- Jaha, är det därför du kallas blixten?
- Hur länge tänker du "nästan vara klar?"
- Låste du verkligen dörren när du kom in?
- Din penis fungerar utmärkt som tandtråd.
- Förlåt, men namnbrickan är nödvändig.
- Kan jag få ta ett kort på dig som du ser ut just precis nu?
- Doktorn säger att utslagen kommer försvinna med rätt medicinering.
- Alltså, det här funkar inte. Den bara kittlas.
- Var din minst i skolan eller?
- När blev dina bröst större än mina?
- Du måste skoja med mig.
- Måste jag ringa dig i morgon?
- Du ser bättre ut i mörkret.
- Säg ingenting till min pojkvän/flickvän om det här.
- Det här suger.
- Kan du avsluta nu?
- Försöker du vara rolig nu eller?
- Kan inte du köra hem mig när vi är klara.
- En gång till? Jag höll mig ju nästan inte vaken förra gången ju.
- Vi kan beställa en pizza medan du håller på.
- Jag tror min pappa lyssnar på vad vi gör.
- Ta ut din hand där ifrån nu.
- Jag tror kondomen har spruckit.
- Din bästa kompis är mycket bättre.
- Kan jag låna femhundra? Du får tillbaka dom nästa gång vi ligger, jag lovar.
- Vad fan var det som lät?
- Jag tror jag brytit benet... Men alltså blygdbenet!
- Sluta grymta, du låter bara löjlig.
- Du vet, du är faktiskt inte så snygg.
- Förlåt, jag lyssnade inte - vad sa du?
- Sluta avbryta mig hela tiden.
- Jag måste bara bajsa.
- Förlåt, jag åt vitabönor till lunch.
- Hur mycket är jag skyldig?
- Använd ditt finger, det är större.
- Enda anledningen till att jag gör det här är för att jag är full.
- Om du inte kan göra det så kan jag hitta någon annan som kan.
- Är det okej om jag berättar för mina vänner om det här.
- Jag håller på att nyktra till, och fan va du är ful.
- Jag älskar dig.
- Men det är väl klart jag inte älskar dig.
- M- i- n- t- t- a- b- l- e- t- t?
- Min granne brukar titta in genom fönstret ibland.
- Är det okej om du har den här säcken över huvudet?
- Anledningen till att jag blöder är att jag har mens, hoppas jag.
- Din pappa var bättre än dig.

Kommentera inlägget här :