Ursäkta, men jag är beroende.

publicerat i Denise;
Förlåt för en jävligt urusel uppdatering. Ja, skäms på mig verkligen!
Men jag har blivit beroende, på riktigt den här gången. Av temple run alltså. Så istället för att spendera tre minuter på toaletten per dag så är jag nu uppe i två timmar. Onödigt vetande, jag vet - men kom igen. Jag börjar få skavsår. Både på fingrarna och av toaringen. Och så börjar jag få påsar under ögonen i brist på sömn. Om detta beror på att jag spenderade helgen hos Anna i tumba och på en krog på söder vet jag inte. Men den natten sov vi nog bara fyra timmar både jag och Anna. Så lite sliten är man allt.

Kevin sov hos mina föräldrar från lördag till söndag. Han var nöjd. Dom skämmer alltid bort honom när han väl sover där så jag kan tänka mig att han fick allt han pekade på, rackarungen. Tihi.
Om en stund ska jag sova. Jag ska jobba i morgon, värsta dödspasset. Känner mig redan förstörd. Jobbar från halv två till halv fyra. Alltså, ironi över den tidigare meningen. Jag jobbar bara två timmar. Känns ganska meningslöst om du frågar mig. Pengarna rullar in? Hmm



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elenore:

jag har just fått veta hur man tjänar pengar på sin blogg, och om du går in på min (klicka på länken nedan) berättar jag hur man gör ;)



http://jjuliusson.blogg.se/2012/april/tjana-pengar.html#comment



:)

Kommentera inlägget här :