Hur mycket kan man ta betalt för en buggkurs med livmoder och dålig sömn?

publicerat i Denise, Gravid, Minnen;
I natt var lilltjejen helt galen. Hon svingade runt och sparkade mig i magen näst intill hela natten. Jag undrar vad som hände där med tanke på att hon hitills bara visat rörelse på dagarna och tidiga kvällarna men sovit sig igenom natten ganska bra. Men i natt var det verkligen buggkurs AB med min livmoder. Herregud säger jag bara. Men mysigt är det, att få det bekräftat att man inte bara blir tjock och otymplig, inte kommer i sina vanliga kläder och ändrar utseende - utan man får någonting för det.

Kärlek.

Nu har jag i alla fall gått halvvägs (igen), enligt Rutin UltraLjudet i alla fall. Så nu kör vi på att jag från och med idag är i vecka 21+.... någonting. Söndag är i alla fall vecka 22. Haha.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

skönt att halva tiden e gjord

Svar: Ja, det känns UNDERBART. Men det går så himla snabbt så man hänger knappt med. Det känns som det var igår jag blev gravid, haha! :)
Denise

2:a kommentar, skriven , av Malin Westman:

Mysigt :) jag ska på ultraljud den 28 augusti :)

Kommentera inlägget här :