Kväll även i vårt hus.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Kastade precis Kevin i säng och har spenderat lite av kvällen i vardagsrummet som omväxling. Har dock inte gjort annat än att knappa på datorn halva kvällen dock. Passade även på att vika tvätt, diska och bädda både våran och Kevins säng.

Nu har jag själv lagt mig till rätta i sängen och ska snart sova, förhoppningsvis.
Det är verkligen på tiden att jag vänder mitt dygn rätt nu och undviker att sova på dagen helt. I veckan ska Kevin ta med sig en klasskompis hem från skolan också, och då har jag inte tid att ta en tupplur på dagen, haha. Dom har verkligen tjatat om att få träffas efter skolan och det passar nog bäst nu innan bebisen kommer tror jag, hellre det än efter då jag troligtvis kommer behöva några veckor att ta igen mig på och hitta dygnsrytmen då också.

Imorgon ska Kevin bada på badhuset också. Huwa, jag fryser av bara tanken. Mest för att jag minns hur det var när jag var liten och väntade på bussen hem med klasskompisarna mitt i vintern och håret hade frusit till is. Riktigt hemskt var det. Men det är tur att Kevin näst intill är snaggad i alla fall, haha.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Ja fy låter ju ruskigt kallt

2:a kommentar, skriven , av kaffehörnan:

Då har du fått gjort lite

3:e kommentar, skriven , av Mathilda:

Det är orättvist det där för de med kort hår verkade aldrig uppleva samma jobbiga grej som vi med långt.

Svar: Haha men eller hur! Helt klart en dålig sak med att födas som tjej! ;)
Men det känns som att vi har värre saker än fruset hår att klaga över - vi har ju fått ALLT ansvar på oss - troligtvis för att vi är det enda könet som klarar av det ;)

KRAM!
Denise

Kommentera inlägget här :