Godis, läsk, mundiarré och skavsår i öronen. En bra fredag.

publicerat i Vardag.;
Jag och Kevin har myst framför tv:n ikväll.

Kalla mig pensionär men På spåret är fan ett bra underhållningsprogram, (okej, pensionärsstämplad-for-life).
Är det nu jag ska berätta att jag brukar följa så ska det låta, och Doobidoo som besatt också?
Inte? Nej... då struntar vi i det då.

Jag kollar faktiskt på bra program också. Som "mot alla odds" och "trettio grader i februari". Okej. Pensionärsvarning igen. Ja, jag har andra kanaler än SVT - ibland.

Jag och Kevin gick till filmkedjan och handlade upp en påse med godis och en läsk till honom.
Nu är han sockerhög. Han gick ju upp precis lika tidigt som mig i morse så i regel borde han vara d-ö-d-s-t-r-ö-t-t.
Är han det? NEJ. Hans mun går i ett, han har världens mundiarré. Visserligen har han haft det hela dagen så jag har fått stora skavsår i öronen. Skulle kunna skriva en hel bok om saker vi vuxna inte vill höra när vi är trötta. Som ordet "titta" ingår i den boken. Ordet "titta" uppkommer ungefär 9.000 gånger under en dag. Man skulle ju kunna tro att en sexåring har ett stort ordförråd. Men ibland undrar man. Hihi.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Förvirrade Morsan:

sv; visst gör hon? jag vill bara flytta in där ^_^*

2:a kommentar, skriven , av Förvirrade Morsan:

sv; just garderober är väl lite av en bristvara hos henne, skulle väl vara det som drar ner poängen ;D hehe jodå, det är helt okej! själv?

3:e kommentar, skriven , av Julia:

sv: Tack så mycket :)

4:e kommentar, skriven , av elin:

Sv: Usch hatar strul, men tack för tipset! :)

5:e kommentar, skriven , av Felicia - Mamma till Melwin <3:

Sv: Hihi ja vi är Nynäsbor båda två ;-) Har sett dig ute vet jag :-)

6:e kommentar, skriven , av sofie:

sv: börjar 3an nu efter sommaren så har 1 år kvar :) haha okej låter som en skön dag haha :), jag är sjuk så har bara sovit

7:e kommentar, skriven , av Anki:

Taaack :) Det hoppas jag också :)

8:e kommentar, skriven , av gabriella "gabbi":

Ja det är hemskt att se sin favorit här i livet bara försvinna. Hon lever och kan se och förstå allt, men kan inte prata eller äta. Det är så jobbigt att se detta och därför undviker man att hälsa på henne så ofta som man hade velat på grund av att man mår så psykiskt dåligt efteråt! ...



Härlig blogg! kramisar.

9:e kommentar, skriven , av ViktoriaPettersson:

Svar: Hon har varit där i två veckor och jobbat :D okej

10:e kommentar, skriven , av amanda johansson:

sv; tack så mycket du! :)

11:e kommentar, skriven , av Amanda:

Sv: Ok, skönt att höra! Med mig är det bra :)



Aha, okej. Vad jobbar du med då om man får fråga? Hehe. Hm, vet inte vad jag ska göra riktigt. Blir väl mest ta det lugnt. Men på söndag fyller pappa år så då blir det kalas för honom :)

12:e kommentar, skriven , av Stephanie:

Haha, låter som om du har en härlig liten grabb. :)

13:e kommentar, skriven , av Kim - Mamma till Victor & bebis i magen:

Tack! :) Nu bara väntar vi på att den lill* i magen ska komma till världen med.

14:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Åh va gott med godis :D

15:e kommentar, skriven , av fanny jönsson:

sv; tack du!! :)

16:e kommentar, skriven , av batts.blogg.se:

mummmmmsigt!

17:e kommentar, skriven , av Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv:

SV: Tack så mycket söta du, vad roligt att du tycker det! :D



Hoppas att du haft en fin fredag :)

18:e kommentar, skriven , av emma:

SV; Det var första revyn jag var på och den var nog riktigt bra (:

19:e kommentar, skriven , av Anna :D:

sv: hihi mmm :D allt bra idag? :D

20:e kommentar, skriven , av Sara - Mamma till Nova:

Taack ska du ha. :D

21:e kommentar, skriven , av Mia:

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen :)

22:e kommentar, skriven , av dan:

Svar: Magasinet Filter hittar du på alla ställen där tidningar finns ;)

23:e kommentar, skriven , av Anonym:

hejhej, haft en bra fredagskväll?! :D

följa varandra via bloglovin? http://swaxu.bloggplatsen.se

24:e kommentar, skriven , av hanna ♡:

hahaaha, nej ;)

25:e kommentar, skriven , av maria:

haha där där känns igen! alltid lika kul med skavsår i öronen ;)

26:e kommentar, skriven , av Linda:

gott med godis:D

27:e kommentar, skriven , av ebba:

fin blogg :)

Kommentera inlägget här :