Lite om den perfekta mannen.

publicerat i Onördigt;
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
En man har gjort det. Jag tog mitt och Kevins pick och pack och flyttade samma dag som jag fick veta det.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Jag är splittrad. Varför inte. Men samtidigt så kostar det en himla massa och kärleken bekräftas inte bara för att den står på papper... eller?
Blir du lätt kär?
Nej inte kär. Det kan "pirra" som när jag träffade och blev tillsammans med Andreas. Men kärleken till varandra utvecklas med tiden.
Hur många killar har du vart tillsammans med?
Två i ett riktigt förhållande. Ena med Kevins pappa, och ena nu. Sen har jag haft massa "Hålla handen"- förhållanden i grundskolan. Tihi.
Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
Det är personligheten. Utseendet spelar inte så stor roll - och att han ska vara lite allmänbildad, eller i alla fall ha varit med om mer saker än att sitta framför en dator 80% av sin lediga tid.
Vad är det mest avtändande du vet?
Snus, cigg och alkohol. Blä.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Det funkar hur bra som helst utan att ha massa gemensamma intressen.
Hur länge varar dina förhållanden?
Det beror helt på, från person till person?
Har du fått ditt hjärta krossat?
Om jag har. Det tackar jag dock för idag.
Vad är det mest romantiska du varit med om?
Andreas när han uppvaktat mig på jobbet med blommor och pressenter vid min födelsedag. Hur sött som helst.
Hur raggar du?
Jag slänger in min tandborste hos dem, sen tar man något annat lätt att bära. När man har halva sitt hushåll hos killen ifråga så säger man att man tänker flytta in. (Det funkade för Andreas i alla fall).
Har du en ”utseendetyp” hos killar?
Min älskling är helt perfekt.
Beskriv en perfekt första dejt:
Finns ingen direkt perfekt första dejt.
Vem var din första kärlek?
Andreas, när jag var alldeles för ung för att minnas honom.
Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Pass.
Vad tycker du om one night stands?
Been there done that, once.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jossan:

Jag snor den där utav dig ;)

Kommentera inlägget här :