Ångest

publicerat i Kevin;

Jag ser inte alls fram emot morgondagen med jobbet på åtta och en halv timma i morgon, haha. Måste gå upp halv sju om jag ska hinna till tåget i tid.

Igår var det fest hemma hos studenten! Hon var så galet fin, men otroligt trött, stackaren. Jag tog sällskap hem med Andreas mamma och syster då Andreas stannade kvar inpå småtimmarna. Så jag somnade hemma hos kärmor och delade säng med Kevin, Celvin och Andreas syster. Ni ska veta att jag blev kokhet och inte somnade förrän halv fyra i morse.

Och till råga på det så vaknade jag vid åtta, upp- äta frukost- dra till mamma och pappa- skynda hem - på vägen hem fann vi en skadad skatunge som jag inte hade mage att lämna ensam. Ringde till alla tänkbara djurvänner och veterinärkliniker där de inte gav mig så vettig information.

Ut på lövet med vänner och fågel för att fira nationaldagen med grillad mat och gott godis - väl där fick pippin nytt hem hemma hos våra bekanta.

Han fick namnet Charlie!
"Charlie bit me", haha.

Kommentera inlägget här :