Den stora frågan.

publicerat i Kevin, Kevin 6 år;
Kevins största farhåga när han fick veta att han skulle bli storebror var frågan;
"Kommer du älska mig lika mycket även om det kommer en bebis, mamma?"

Nej, jag kommer inte älska honom lika mycket. Jag kommer älska honom mycket mer.
Kevin och jag har gått igenom så otroligt mycket tillsammans att vi alltid kommer ha den där speciella kontakten. Givetvis kommer denna lilla groda få samma möjligheter som Kevin fått förutom att denna groda har världens bästa storebror att växa upp med. En möjlighet som Kevin aldrig fått tillgång till. Och jag är säker på att Kevin kommer lära grodan allt han vet.

Du förstår inte hur älskad du är, lillprinsen.
 

Taggar: farhåga, förutsättningar, grodan, lillebror, storebror, älskad;

Kommentera inlägget här :