Jag var verkligen trött.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Tidsinställt inlägg:

Jag var nog trött idag (för er igår).
Nyss gick jag in i Kevins rum för att säga till honom att det var dags att plocka upp och släcka och hoppa i säng. Jag blev jättefrustrerad när han inte lyssnade på mig då jag inte fick något svar och han fortsatte bygga. Till jag kom på att jag hade mina hörlurar med musik från min Iphone i öronen.

När jag tog ut dessa och talade med Kevin och upprepade det jag tidigare sagt så tittade han surt på mig och sa:
"Men mamma! Jag ska ju bara göra klart mitt skepp sa jag ju. Sen plockar jag undan, sluta tjata nu!"
 
Mammas fel, hihi!
 

Taggar: 6 år, Iphone, Konversation, Lego, Musik, frustration;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bbecka:

sv: jaa visst är han!
tack detsamma!

Kommentera inlägget här :