Min planer för helgen.

publicerat i Denise;
I helgen ska jag jobba på Härliga, mysiga - Nynäsgården. I alla fall på förmiddagen - fram till ett drygt. Skönt att få lite jobb. Den förmiddagen lär gå fort, hoppas att jag får någon rolig att jobba tillsammans med så att dagen springer förbi snabbt.



Sen på eftermiddagen ska jag dra till Handen och gå på tjejmiddag hos min vän Alexandra som bjuder alla tjejerna. Ska bli superroligt med tanke på att jag inte träffat henne på, hur länge som helst. Så där lär jag spendera min eftermiddag, med skratt och god mat i trevliga vänners sällskap.


Jag och den snygga värdinnan,
brunetten 2009.
Klicka på bilden för att komma till snyggingens blogg.


Sen på söndag blir det kalas som gäller då Kevin och bonusdotterns kompis fyller år. Så då ska vi spendera eftermiddagen hos dem. Ska bli superkul.

Ser verkligen fram emot den här helgen.
Har ni några speciella planer?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carro:

Sv: Tack för din värmande kommentar!:)

Allt är bara bra med mig, hoppas det är bra med dig också!:)

Du har en jättefin header förresten:)

Kram

2:a kommentar, skriven , av Nayomi:

åhh hoppas du får det underbart ^^

3:e kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Okej, jo jag är också trött :P

4:e kommentar, skriven , av Annika:

Mina planer för helgen är shopping och se på teater :)

5:e kommentar, skriven , av Linda:

sv; Tack så jättemycket! Detsamma :) kram

6:e kommentar, skriven , av TECKNING & FOTO:

sv: Åh tack så jättemycket!! Kram

7:e kommentar, skriven , av Isabell:

Svar: Åh men tack så mycket, vad glad jag blir! :D

8:e kommentar, skriven , av Mathilda:

sv: Åh tack så hemskt mycket för din söta kommentar! Detsamma, hoppas din helg blir grym! Kram :)

9:e kommentar, skriven , av Miss Sunshine:

Lät ju jättebra! :)

10:e kommentar, skriven , av Annika:

SV: japp :)

11:e kommentar, skriven , av Linn:

Tack så mycket, det var roligt att höra! Önskar dig en trevlig helg också!

12:e kommentar, skriven , av Mooa:

Tacktacktack! :D

13:e kommentar, skriven , av 40-50's Pinup-fotograf - Miss Emelie ':

sv; Ååå fyfan va trökigt :(

14:e kommentar, skriven , av Nattha:

Oh! tack detsamma :) Hoppas att du följer mig via bloglovin! Trevlig helg! :)

15:e kommentar, skriven , av Bella:

Verkligen!

Jaha.. men usch då.. har du något specillt yrke som du söker inom?

16:e kommentar, skriven , av essla:

SV: tack så jätte mycket :) bara bra själv?

17:e kommentar, skriven , av Johanna:

Svar: Tack så hemskt mycket!! Klänningen var billig också, så det är ett riktigt plus i kanten^^

Kommentera inlägget här :