Mulle, mulle, mulle - get it?

publicerat i Denise;
Nu ligger jag och är helt död i sängen. Har tvättat håret och insett att mina händer är så torra att dom troligtvis kommer fjälla sönder i natt om jag inte smörjer in dem. 

Andreas gick till jobbet, två minuter i tio, stackaren blev nog tvungen att springa dit för första gången i sitt liv, hihi.
Just nu sitter vi och snackar med varandra över skype. Eller vi snackar typ inte. Jag pratar mest med mig själv som det ser ut just nu. Han är inte så värst social. Eller så har han fullt upp på jobbet att jag inte riktigt prioriteras.

Påminnelse till mig själv: MULLEVÄSKAN.
Påminnelse till er: Påminn mig den verkligen måste med till dagis i morgon!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Michelle:

sv' tack!

2:a kommentar, skriven , av Emilia:

SV: Okej, jag lägger till dig nu :)

3:e kommentar, skriven , av Lindahill:

Bra! Jag såg den med nyss och insåg att detta är något jag måste lägga hela min själ på! Det är konstigt att man inte gjort något åt det tidigare. Tillsammans är vi starka! :)

4:e kommentar, skriven , av ABSOLUTE ELIN:

använder du body butter från body shop nångång? de funkar bra på torra händer tycker jag :)

5:e kommentar, skriven , av natalieljung:

Svar: Tack så mycket!!

Allt är bara bra med mig :)

Hur är det själv?

6:e kommentar, skriven , av Jouline♡:

Ja jag håller med dig, körkort är något alla är i behov av och jag hoppas på att kunna ta det snart :)

7:e kommentar, skriven , av Wilma:

Tack så mycket! Jodå, allt är bra med mig :)

8:e kommentar, skriven , av Maria:

sv: haha ja du får göra det! :)

Stryka över hela kroppen är nog inget jag rekommenderar!jag har själv inte gjort det, och vet såklart inte hur det känns heller då, men jag gissar på att det inte är skönt alls! ^^

Kram

9:e kommentar, skriven , av EMMAS!- alltid tävlingar:

Hej :D ska vi följas via bloglovin och/eller blogkeen?:D

10:e kommentar, skriven , av Andjela:

Härligt :)!

Jag hade en bra dag,lite stressig och så men annars var det okej :)

Kram

11:e kommentar, skriven , av sannalinde:

hejsan tjejen! skulle du vilja kika in på min novell som jag håller på att skriva? skulle betyda massor. den heter http://withonelook.blogg.se

kramar♥

12:e kommentar, skriven , av Eriica:

Hoppas du haft en jätte bra onsdag :)

Kram

13:e kommentar, skriven , av Patricia♔:

sv: Haha, nej den pirrande känslan i naglarna när de är lacklösa är inte så spännande:P Var glad att du inte upplevt det för den är lätt panikframkallande;)

14:e kommentar, skriven , av Emma:

Sv: Bi kände precis så och hade fått tips om den! Vi är inte besvikna!! :)

15:e kommentar, skriven , av Emelie:

Det är alltid kul att få paket :D

16:e kommentar, skriven , av Simone:

ååå, Tack så jätte mycket :D

din är också gaet bra! :)

jo, de är väl bra:) hur mår du själv?

Kram!

17:e kommentar, skriven , av Fruity:

Jo ellerhur :)!

Sen är det så synd att det har blivit en sådan fokus och fixering för vikt och kropp istället för hälsan överlag, att banta är ju ingen livsstil liksom och quickfixes existerar egentligen inte

18:e kommentar, skriven , av rebecca:

sv: tack så supermycket!



Vilken härlig blogg, gillar den lilla "kärlekshistorien" i din meny haha. Kram!

Kommentera inlägget här :