Varmt att sova mellan två killar.

publicerat i Denise;
Det är otroligt varmt att sova mellan två killar i sängen.

Anna och Alexander snodde Kevins rum i natt så Kevin fick sova inne hos oss. Och jag måste bara säga att det inte blivit så många timmars sömn. Ungen är inte tre längre, så det gör skitont med en knäskål i magen och när armarna flaxar i sömnen för honom. I hans säng är han begränsad till en viss yta, där går det an att sova bredvid honom. Men i vår säng, herregud säger jag bara!

Kul att ni är en del som har ställt frågor i frågestunden också. Frågestunden avslutas när Anna och Alexander åker hem, framåt sen förmiddag/ tidig eftermiddag. Nej nu ska jag krypa ner bland mina två element igen. Hoppas dom håller mig något sånär varma tills vi ska gå upp.

Hörs sen.


Innan Andreas kom in i våra liv
så sov jag och Kevin alltid

tillsammans.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

mysig grabb du har! allt bra?

2:a kommentar, skriven , av Sandra foto och vardag ♥:

SV: tack för att du är med i "Helgens Coolaste" :D

Håll utkik ikväll om vem som blev det.



Ha en bra dag!

3:e kommentar, skriven , av HANNA:

godmorgon! hoppas du får en bra dag :)

4:e kommentar, skriven , av Jonna:

Va kul att få respons från ett nytt "ansikte" :) Va söt lilla Kevin är.. Angående din kommentar så kan jag bara hålla med dig.. Blir det någonsin sig likt? Vad drabbades flickan av? Usch och fy.. Kan inte föreställa mig ett liv utan min son.. I dessa tragedier kan man bara hoppas att det finns syskon, då har man iallfall en anledning att leva vidare!

5:e kommentar, skriven , av Nikki:

Sv;Ja vi hade jätte kuul!:D

Annars hur har din helg varit ensålänge ?:)

6:e kommentar, skriven , av Ebba:

Ja :)

7:e kommentar, skriven , av beatrice - mamma till William:

Vilken mysig blogg du har! Och intressant att läsa om ditt liv. Kommer absolut att fortsätta följa dig, du har så kloka tankar :)

8:e kommentar, skriven , av juliaa:

vad söta! :')

9:e kommentar, skriven , av matina:

Så fina!



Sv: Tack!

10:e kommentar, skriven , av Martinelles:

Sv. Hej! Jag måste hålla med och säga att mitt hår inte heller blir så bra när jag sätter upp håret i en hästsvans och har lite blött hår hahah :)

Kommentera inlägget här :