Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Felicias mode:

Sv: åh ,tack så jättemycket! :)

2:a kommentar, skriven , av LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

Shuuue! Som du vet så har jag bloggpaus och har haft det ett tag. Väldigt mycket med skolan nu. Men tänkte bara säga att jag förmodligen är tillbaka på måndag och det blir som planerat! :)

3:e kommentar, skriven , av Från vara den fula. Till den snygga.:

Tack =)

Tyvärr så känner jag själv siffrorna är viktiga.

Känner jag gjort något nyttigt utan vågen visar neråt.

Men har positiva tankar går säker bra fram över.

Kul att gör det =)



4:e kommentar, skriven , av Sara:

Sv: Det är bara bra :)

5:e kommentar, skriven , av Jeanette:

haha vad rolig :)!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

haha kul bild :)

7:e kommentar, skriven , av Ida:

Hade tänkt kolla på melodifestivalen men min farbror och hennes fru och såklart med min familj ;) du sj?

Kram!♥

8:e kommentar, skriven , av ALICE♥:

sv: jag ska ha cheerleadingtävling i helgen, längtar jättemycke!

dudå? vad ska du göra i helgen?

kram♥

9:e kommentar, skriven , av Sandra foto och vardag ♥:

SV: JAG VET!! :D

10:e kommentar, skriven , av Rebecca:

haha sån dramaqueen ;D xD

11:e kommentar, skriven , av Malin Sundin:

haha vad bra!

12:e kommentar, skriven , av Lina:

Ja eller hur ;)

13:e kommentar, skriven , av Lotta:

Sv: Taack detsamma :) Kram!

14:e kommentar, skriven , av Annika:

HAHAHA! xD

15:e kommentar, skriven , av frida nyburg:

ja fast jag har missat en:)



vad görs då?



kram Frida

16:e kommentar, skriven , av tove N.:

Sv: Ja, det ska bli hur skönt som helst! (:

17:e kommentar, skriven , av DANIELLA - VINN NAVELPIERCING FÖR UPP TILL 500 KRONOR!:

Har du några planer för helgen? :)

18:e kommentar, skriven , av Emilia Sjöstrand:

Sv; Ja, visst är dom alldeles för fina! :D Vill sååå ha ett par!

Och HAHAHAH! Den är riktigt rolig!

19:e kommentar, skriven , av Linnea TearsOfLilith:

Tack för dina himla fina ord, dom behövdes en dag som denna!

Vilken fin son du har, önskar själv att jag får bli mamma om inte allt för lång tid :)

20:e kommentar, skriven , av Frida - släpper en bok till våren:

Hej! Jag är 12 år och bloggar dagligen om mitt liv. Jag kommer släppa en bok till våren och medverkar också i en del filmer. På fritiden rider jag vilket också syns mycket i bloggen. Vill du veta mer om allt detta så kika in på min blogg, och om den verkar intressant, tveka inte - följ mig på bloglovin så att du inte missar någonting! :D



Kram!

21:e kommentar, skriven , av Emelie - Modell med 3 egna företag:

Den behöver inte komma för jag åker till värmen om 2 veckor ;D



Vad tycker du om mina nya skor? :D



Ha en fortsatt grym fredag!

22:e kommentar, skriven , av Cassandra:

Svar; Haha, man är väll typ alltid lite trött!

Näe, jag ska nog börja plugga på mitt finska prov. Men inte så mycket annat! sj?

23:e kommentar, skriven , av CAISA KÄLLGREN:

haha vilken rolig! :D

24:e kommentar, skriven , av Linora:

SVAR: Jag ska åka till Skärholmen med bästis för att hon ska köpa en klänning till sig själv som hon kan ta på sig den imorgon när hon fyller år.

Har du haft en bra dag hittills? :D

25:e kommentar, skriven , av Jessica:

sv Åh tack! Vad glad jag blir att du gillar den! Det är bra med mig, hoppas det är det med dig också!:)

26:e kommentar, skriven , av Lalleh:

Dags att diskutera kring hela den här Konygrejen! Hur ställer du dig till det? In på bloggen och dela din åsikt!

27:e kommentar, skriven , av SABINA MONTERO:

Sv: Jag ska mest chilla i helgen. Dudå? :)

28:e kommentar, skriven , av vilma:

sv: tack dsm! :)

29:e kommentar, skriven , av Lowa:

Härlig blogg:)

har du några djur??

30:e kommentar, skriven , av E M M E L L Y:

sv: Så sant! ;)

31:e kommentar, skriven , av Linnéa Lindell:

Hejhej! :)

Nu finns äntligen svar på tal uppe på bloggen, titta gärna in och se vad du fick för svar på din fråga :)



http://lindellofsweden.blogg.se/2012/march/svar-pa-tal-del-1.html

32:e kommentar, skriven , av rebecca:

sv: okej, trevligt med tjejmiddag! :)

33:e kommentar, skriven , av J u l i a ❤ // http://julish.blogg.se:

Sv; Tack så mycket! Jo allt är bra, själv då?

34:e kommentar, skriven , av Frida:

Allt bra idag?:D

35:e kommentar, skriven , av Frida Måhl:

Va ska du ha för brillor i sommar? :) Jag köpte nya i förrgår :)

http://drheas.blogg.se/2012/march/ray-ban-wayfarer.html#comment

Vad tycker du om dom? :)

36:e kommentar, skriven , av Lilly-Rose:

Svar: Hahaha, ja det är den verkligen!



Hahaha, aw bilden. Föräldrarna helt missupfattar XD

37:e kommentar, skriven , av fyllan:

Trivs väldigt bra med hur bloggen ser ut just nu, ska bara ändra header :)Väldigt liknande din ;)

38:e kommentar, skriven , av Jossan:

HAHAH va kul! Precis min humör :'D



sv: Det var så lite så! :)

39:e kommentar, skriven , av MOAA:

har haft en månads bloggpaus, men nu är jag tillbaka.

hoppas du har fått en bra start på denna helg !

KRAMAR

40:e kommentar, skriven , av nicole- skånsk knasig tjej ♥:

ska vi följa varandra i bloglovin? :)

Kram

41:e kommentar, skriven , av Victoria:

trevlig helg ! :D



ska du hitta på för kul då ? Kram

42:e kommentar, skriven , av alice hugosson:

hahaha!



ååh, tack så mycket :)

43:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Hoppas du får en fin helg! :D

44:e kommentar, skriven , av Naliie:

Ja det måste vi göra! ååh vad kul :D dra ut på ringvägen typ :D:D

45:e kommentar, skriven , av Fanny:

Haha awww, så söt men ändå sorglig bild!



Svar: Tack, alltid stärkande med en sån kommentar!

46:e kommentar, skriven , av Maja:

Sv: Aha, okej :D

47:e kommentar, skriven , av Annika - drömmen om 11 barn:

Allt bra?

48:e kommentar, skriven , av ssteffiii:

Nu har jag startat "veckans blogg" på min blogg!

tar ungefär 1 minut att anmäla sig. har oxå jättemånga läsare om dagen. ca 1000 stycken. inte så jättemycket ändå ju.. haha!

men skulle vara awesome om du ville vara med!

checka mitt senaste inlägg för att veta mer!

älskar din blogg, puss!

49:e kommentar, skriven , av we will never walk alone-fick ett roligt sms:

Hahaha lite missförstådd....:)

50:e kommentar, skriven , av Emmy (whitesnowman):

sv;

Det är bara bra här, själv då? :D Kram!

51:e kommentar, skriven , av Annika - drömmen om 11 barn:

Sv: Det är kanon med mig, väntar på att tvååringen ska somna så det blir kväll på riktigt, haha :) Han är aningen grinig ikväll :P

Kul bildserie ovan btw... skrattar rätt gott för mig själv... kunde liksom se mig själv i serien... :D

52:e kommentar, skriven , av Bella:

haha :P

53:e kommentar, skriven , av Annika - drömmen om 11 barn:

Sv Gött o få lite kväll förstår jag :) Min åttaåring är fortfarande vaken ^^ Han spelar dator o har en förmåga att fastna där, så snart slänger jag nog in honom i sängen haha... :D

54:e kommentar, skriven , av fyllan:

Tack så mycket! :) ja det tog lite tid innan jag lyckades klura ut det. :)



Men du går in under "redigera stilmall" och leta upp koden som ser ut såhär:



#header {

background: url(KLISTRA IN KODEN HÄR) no-repeat left top;

margin: 0px 0px 30px;

padding: 0px 0px 0px 0px;

height: 300px;

width: 600px;

text-align: left;;

}



Och klistra in din kod där jag har skrivit det. :)

55:e kommentar, skriven , av cindy:

hahah den va en bra bild!



sv: tackar! hoppas att du fortsätter läsa min blogg då!:)

56:e kommentar, skriven , av Rebecka:

Åh herregud, skrattar så jag skakar.. Älskar sådana här bildserier, dom är så himla roliga! :D

Har inte kollat in på ett tag, haft fullt upp, kul och se vad ni haft för er!

Kram!

Kommentera inlägget här :