I had a dream.

publicerat i Gravid;
Jag somnade om efter att Kevin lämnats på skolan och sov till klockan blev halv tolv. Då fick jag smått panik och slängde i mig en snabb lunch i form av två äpplen och tre klementiner innan jag stack iväg och hämtade honom. Nu har jag dock fått i mig en macka med svampstuvning. Omnom!

När jag somnade om så sov jag så "ytligt" att alla drömmar kändes verkliga och det var som att jag själv kunde styra drömmens händelser men ändå inte... sjukt mysko. Så den här gången i drömmen så hade vår dotter fötts och jag la henne på ett skötbord som vi inte ens har och skulle byta på henne. Men i drömmen så fastnar jag i lampsladden som jag har tänd intill skötbordet och samtidigt har jag dottern i famnen och faller handlöst över lilltjejen varav hon hysteriskt börjar skratta...? I drömmen får jag inte se hennes ansikte, men jag upprepar om och om igen att hon bara är tre dagar gammal och inte ska kunna skratta på det här sättet. Det måste blivit något fel på BB när de tillverkade bebisen på huddinge påstår jag. Och så frågar jag Andreas om vi har kvittot kvar, för vi måste lämna tillbaka henne på en gång!

Hahaha. Det var en obehaglig men ändå roande dröm måste jag också tillägga. 
Hellre drömma såna här drömmar än förlossningar med kattungar och hundvalpar som jag drömt vid tidigare tillfällen
Hjärnan är bra rolig ibland.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Hahaha det är en väldigt roande dröm att läsa om åtminstone :)

Kommentera inlägget här :