Måndag.

publicerat i Denise, Vardag.;
Usch vilken måndag.

Nummer ett. Det regnar. Inte lite utan näst intill öser ner. Got to love it...
Nummer två. Jag måste gå ut i skiten då jag både ska till skolan med Kevin och vidare till sjukgymnasten.
Nummer tre. Jag har äckligt ont just nu vilket gör att jag kommer ha svårt att promenera snart.
Nummer fyra. Jag höll på att försova mig men har uppenbarligen en duktig tjej i magen som vaknar samma tid varje dag och sparkar till dess att mamma vaknar.
Nummer fem. Det är måndag. Behöver jag säga mer?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Hoppas det blir en bättre måndag under dagen.kram

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Min måndagmorgon började skitbra. Jag hade ju ett blogginägg att läsa ! Sen snodde jag din lista lite, bara för att det var så smidigt ;)

3:e kommentar, skriven , av Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

Hmm... Måndagar ÄR verkligen inte särskilt roliga! =/

Kommentera inlägget här :