Förvaringssnack.

publicerat i Denise, Vardag.;
Ibland hinner man med mer än man tror.

Nu på morgonen så såg jag ett par schyssta garderober på en "Köp-byt-sälj"-sida på facebook. Allt som ska säljas bytas och köpas är inom Nynäshamn och fyrahundra kronor för fyra stycken rejäla garderober tycke jag var ett förkomligt pris. Så jag frågade om jag fick komma och kika på dem och insåg till min förvåning att vi nästan bor grannar, haha. Vilket underlättade markant då vi inte behöver köra dem så lång bit i vår lilla skoda.

Så idag, innan bion tänkte jag rensa ut lite skit ur vår garderob så vi får in de nya.
Nu får vi garanterat bort alla våra kläder från alla olika förvaringsutrymmen.
WIN!

Bilden är lånad från familjens annons och den här kommer stå hemma hos oss i morgon.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av louise:

aha ok :)

Kram

Kommentera inlägget här :