Frukost.

publicerat i Denise, Kevin 6 år, Mat;
I natt sov jag inte många timmar. Usch, det är nästan så jag ser dubbelt just nu. Kevin kissade inte en enda gång i natt, varken på toaletten eller i sängen och jag som var övertygad om att han skulle göra det tog givetvis upp honom några gånger extra för att försäkra mig och honom om att han skulle få slippa en olycka. Typiskt att han just i natt hade haft möjlighet att sova hela natten igenom utan uppbrott och jag sliter och drar i honom varannan timma.
 
Nu sitter han och äter frukost, två kanelbullar och en stor tallrik fil med ett glas mjölk till. Han piggnade på sig så fort han såg bullarna. Men såg besvikelsen när jag berättade att han var tvungen att äta upp filen först innan han äter bullarna. Haha. En sån här frukost är nästan lika god som godisfrukostarna...!

 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

gott med bullar till frukost

Kommentera inlägget här :