Första januari tjugohundratretton.

publicerat i Bilder, Denise, Julie 0-2 månader;
I natt och nu på morgonen har jag haft en sån enorm huvudvärk. Det känns nästan som det var jag som var uppe och drack hela natten och festade till. Men i själva verket så somnade jag vid tio igår kväll och vaknade tjugo minuter i tolv av att Julie var hungrig. Så jag satte mig ute i mörkret i köket och inväntade tolvslaget samtidigt som jag ammade henne. Haha.

Efter tolvslaget ville inte tjejen somna om förrän närmare halv tre. Så det blev en lång natt. Men efter att hon väl somnat så kan jag inte minnas att hon vaknade förrän vid nio och var hungrig igen. Det är dock mycket möjligt att jag ammat henne framåt morgonkvisten utan att veta om det också.

Nu har jag i alla fall ätit två citroner för att få i mig c-vitamin och förhoppningsvis få bort min huvudvärk.

Idag fyller min farmor år också. Så vi ska åka dit lite senare och överraska henne. Hon och farfar ska få träffa Julie för första gången också. Och jag lovar att ta med mig kameran så ni får se lite bilder senare.
 
Min mamma fick nyårsrosor av oss igår. Tillsammans med en glitterkvist, haha.
 

Julie fick en fin tulpanbukett hon också för några dagar sedan av blivande Gudfar med familj.
Den buketten har hållt sig lika fin som på bilden fram till idag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Då missa du inte tolv slaget iaf;-) kram

2:a kommentar, skriven , av Riccie - Mamma till Lykke 4veckor:

Haha underbart! Du har ju skrivit om min natt och dag! xP
Vaken till typ 3 med ledsen liten tjej som sedan inte åt fören vid 9.30 och idag känner jag mig våldsamt bakfull utan att ha druckit och spenderade gårkvällen i soffan och tolvslaget i mjukisar och spana genom fönstret!! Haha
Måste vara nått som går ;)
Kramar

3:e kommentar, skriven , av Riccie - Mamma till Lykke 4veckor:

Och just det ja, de bästa av allt! Min farmor fyller år i morgon och vi var där idag på kalas!! Hahaha

Kommentera inlägget här :