Julen varar fram till påska...

publicerat i Barnen, Denise, Högtider, Kevin;

Påsken är över. 

Äntligen, måste jag medge. Barnen har ätit godis från morgon till kväll sedan skärtorsdagen och folk har kommit förbi och dumpat påskägg på oss. Säkert ett och ett halvt kilo har vi tryckt i oss. 

Vi firade hos mina föräldrar i lördags med påsklunch. Var skapligt varmt i solen trots att snön fått för sig att falla på kvällarna. Nu är det så kallt att vinterjackan fått komma fram ett tag till. Jävla april-april väder vi bjuds på. Ena dagen vårsol, andra dagen snöstorm och iskallt. 

Vi åt middag samma dag hos Sebastians föräldrar. Kevin, Julie och Julia var superglada över att få träffas igen. Det var som sagt ett tag sedan för dem små liven. 


Jag mår mycket bättre nu också. Sover lite konstigt, med tupplurar mitt på dagen, och vaknar lite skeva tider. Men i veckan arbetar jag kväll alla dagar förutom lördag då jag kör en konstig långpanna från 07- 01.. den kommer nog kännas i kroppen men lättförsänta timmar vilket kan generera till mer ledighet med barnen ☆. 


Kommentera inlägget här :