Sov gott.

publicerat i

Har precis lagt mig i sängen. Benen surrar som motorsågar för tillfället. Fy f-n va jobbigt när man bara vill släcka lampan och avlida till imorgon bitti igen. Men jag vet att om jag somnar nu så kommer jag ligga och sparka i flera timmar innan jag kommer till ro på riktigt. 


Gruppen jag hade hand om ville aldrig lämna baren heller på mitt kvällsarbete. Dem drack ändå ganska bra, men fy så trött jag var en stund under kvällen. Tillslut fick jag hänvisa dem till receptionsbaren, men välkomnade dem ner i baren efter jag hade stängt. Jag påpekade också att musiken skulle vara på till dess att dem valde att gå till sina rum. Även fast man lever på en eufori så kände jag att kroppen demonstrerade smått hela kvällen.

Men nu ska jag försöka varva ner.
Sov gott! 


40 minuters promenad hem från jobbet, mitt i natten... så segt!

Kommentera inlägget här :