Världens löjligaste önskelista.

publicerat i Denise;

Magnus Uggla. Han får mig att må så jävla bra med sin musik. Han sjunger precis om de saker som jag undrar över angående det motsatta könet. Han är också tydlig i sin text med att vi kvinnor överanalyserar och att män är otrogna skitstövlar om man träffat fel person. 


Jag vill så jävla gärna se honom live. Han påminner så mycket om min farsa också. Det här hårda skalet men mjuka insidan och det här typiska "stockholmstugget", och att han snackar först och tänker sen. That's so my father. Om ni bara visste hur odiskret farsan kan vara. Och hur många grodor det är som hoppar ur hans mun. 

Nummer två på min onödiga önskelista är ett badkar. Det finns en badbalja för vuxna. Sjukt patetiskt, i know. Men i mina tidigare hem har jag haft badkar. Och så fort jag mår dåligt så badar jag. Så fort jag mår bra så badar jag. Så fort jag behöver tänka så badar jag. Så fort jag.. ja, ni fattar. Förstå hur mycket pengar jag sparar in på att slippa gå hos en psykolog när jag kan köra alternativ medicinering och behandla mig själv. Win-win situation here. 

Just nu skulle jag verkligen behöva ett bad. Min kropp gör uppror. Jag är så jävla äckligt lycklig, men det gör mig så ängslig och orolig att det hela tiden känns som jag ska förlora något. 

Förstår du vad jag menar? 

Kommentera inlägget här :