Efterlyses

publicerat i

Somnade fyra i natt och vaknade klockan åtta. Sen har jag sovit två tjugominuters tupplurar för att konstatera att jag inte kan somna om igen. Jag är dränerad på energi. 


Har en ångest som inte vill ge med sig. Gick hem till min kollega tidigare idag för att samla på mig lite av hennes energi och tillät mig gråta. Hon bjöd på middag - och efter maten var det tack och god natt... trodde jag. 

Jag har ett tryck för bröstet som gör andningen tyngre och obehaget gör det svårt för mig att koppla av fullt ut.

För tillfället mår jag verkligen som en påse bajs. Hälften självförvållat, andra hälften är energier från människor som äter upp mig när jag behöver min lilla energi jag har kvar som mest. 

Jag efterlyser fler glada, positiva och lyckliga människor som kan bidra med sin pigga energi så jag sakta men säkert förmår mig att må bättre igen. Snälla, hör av er! 

Människor som ger energi...
Typ människor som dem här...

Kommentera inlägget här :