Muskler, inflammation och storstädning

publicerat i

Jag går sönder varje gång jag hostar. Mitt intensiva hostande har gjort att jag tillverkat nya muskler som går paralellt mellan ryggraden och skulderbladen. 


Så varje gång min förkylningshosta går igång så smärtar det i ryggen. Jag personligen hoppas på att det är muskler som byggs. Men någon något kvickare hjärncell säger ändå att mina muskler i förkylningsområdet smärtar av helt andra orsaker. Som en inflammation, typ. 

Jag har städat lite smått här hemma nu i flera dagar. Jag är för trött för att göra allt i ett ryck. Men för sjuk för att orka dra ut på det. Men nu är det tredje dagen gillt. Jag håller fortfarande på att storstäda kök, badrum och hall. 

Men idag ska väl ändå ett av tre rum bli klara... 

Kommentera inlägget här :