VM

publicerat i

Idag var det tungt att gå upp. Julie lekte balla Alban inatt och sparkades och var allmänt stökig. En gång, strax efter midnatt röt jag till när hon ännu inte somnat. Då fick hon lägga sig i soffan till hon lugnat ner sig, med tanke på att vi delar säng. Vid kvart i fem var det samma visa igen. Halv sju var det bara att masa sig upp. Jag har känt mig bakis och allmänt låg på jobbet tack vare detta. Men jag kunde sluta en timma tidigare just för att vi jobbat ikapp tiden. 


Imorgon händer något minst sagt udda men spännande i mitt liv. Jag behöver något som ger mig positiv energi... Jag ska jobba i en bar på VM matchen på Friends Arena. Alla jag jobbar med känner jag tack och lov (hoppas jag i alla fall..)

Så imorgon jobbar jag från halv åtta till fyra på hotellet och från fyra drar vi vidare till Solna och friends arena och kör från 17-01. Kommer bli en lång dag. Men bäst av allt... jag är inte hemma i nynäs och lirar! 

Kommentera inlägget här :