En möjlig slump.

publicerat i

Det är konstigt. Jag lämnade barnen hemma för att springa iväg till affären tidigare. Körde en "shuffle" på en spellista som jag har med enbart svenska låtar. Alltså ALLA låtar som finns, med svensk text. Allt från Eddie Meduza, Magnus Uggla, Tommy Nilsson, Di sma undar jårdi, Kenneth and the knutters, Lisa Nilson... you get the point.


Den första låten som spelas ur ovannämnda lista är 
"När kärleken tar slut" med Lisa Nilsson. 
Fortsättningsvis så spelas 
"Liv" med Carola och avslutningsvis 
"Lämnad i mörkret" med Cecilia Vennersten. 

WTF? 

Jag bytte spellista efter den sista låten med gråten i halsen. 

Fick i mig ett grönare alternativ till lunch. Jag håller på att rena min kropp från socker. Tränar, dricker mängder med vatten, kissar lika mycket. Hoppas på att en hälsosam livsstil ska få både kropp och hjärta att läka fortare. 

Kommentera inlägget här :