Dream big

publicerat i

Jag kan inte sova. 


Vissa nätter känns livet pest och pina. Det känns som dagarna bara går i repris med varandra och att motivationen till att gå upp ur sängen är lika med noll.

Men inte nu. Nu kan jag inte sova på grund av min eufori. Min lycka över att saker går min väg, men med en liten oro över att saker kan vända tvärt. 

Idag fick jag två nya soffor, som jag älskar. Dem står lite malplacerade i mitt vardagsrum för tillfället, då dem blev hitburna vid tio ikväll. Så om-möbleringen sker först imorgon.

Imorgon börjar även Kevin i femte klass. Helt galet så fort tiden rusar. Jag är fortfarande 22, check på den. 

Jag har hittat en ny körskola som jag ska lägga pengar på, 10.000 för tjugo körlektioner. Jag får ett par körskoleböcker av en kompis kille. NU JÄVLAR KÖR VI! 

Jag måste få tummen ur arslet. 
Think outside the box, dream big! 

Kommentera inlägget här :