Rekreationen är över...

publicerat i

Jag har kommit hem nu. Och det har visat sig vara på både gott och ont. Jag har saknat mitt. Längtat efter det självklara. Rena kläder. Mitt badkar. Mitt kylskåp. Men samtidigt har jag levt hur bra som helst. Snålt om inte annat. Under hela juli månad har jag inte gjort av med ett korvöre. Jag tappade bort mitt kort i samband med att jag kom ut till almåsa så det har kanske inte varit så konstigt. 


Alla måsten som jag skjutit på behöver jag helt plötsligt ta tag i. Men jag har fått ny energi till att ta hand om det också. Mitt jobb den senaste månaden har varit så givande och så otroligt varierande att det utan tvekan varit värt det. Jag är så glad att jag åkte ut och spenderade sommaren med alla synskadade - trots att det ibland varit emotionellt svårt med vissa avsked. 

Jag är så otroligt tacksam över Almåsa. Det är ett av få ställen som står mig varmt om hjärtat. 

Kommentera inlägget här :