Antingen eller.

publicerat i Vardag.;
Nu är den stora frågan, skall Kevin sova middag eller inte. Han är förvånandsvärt pigg - och om han sover nu betyder det att han bara får sova i en timma innan det är dags för väckning. Eller så får han somna till sju ikväll vilket betyder att jag & Ronnie kanske kan mysa lite framför TV:n. Hm. Svårt val det där - även för en mamma. Men det lutar nog mot att han får somna in ikväll istället. Då blir han pigg och glad till dagis i morgon också. Vi har ju sovmorgon till klockan tio! Det är skönt att slippa stressa på morgonen måste jag säga. Och på tisdag är jag ledig från skolan pg.a återbesöket på sös - och sen är jag ledig på onsdag och så går jag tillbaka till skolan på torsdag igen. Snacka om en slapp vecka igen!

Men det är skönt!
SKÅL!

Kommentera inlägget här :