Auramigrän.

publicerat i Denise;
När jag satt inne och nattade Kevin förut så fick jag någon form av auramigrän. Skitläskigt var det. Jag såg som vågor när jag tittade rakt fram - fast vågorna var placerade i nedre regionerna av ögats partier. Så fort jag tittade ned så försvann dem - och lika så tittade jag tillbaka på väggen och dem kom tillbaka. Läskigt. Hoppas jag inte kommer få lika allvarlig auramigrän som min mamma - hon som ser vattenfall och grejer - om jag nu kommer att få någon för huvud taget. Jag hoppas att det bara var en engångsföretelse. När vi sökte för migrän när jag gick i grundskolan så sa en huggabugga doktor att migränen skulle botas av persiskt svart the. Yea right. Det där the:et som jag fick som tips smakade som det luktade vilket inte var någon höjdare. Så jag kommer absolut inte söka för det mer.

SKÅL!

Kommentera inlägget här :