Äventyrsdag.

publicerat i Vardag.;
Idag har det varit en riktig äventyrsdag. Snacka om att det har varit roligt. Jag har varit inne på mässan som sagt och bara det var en upplevelse i sig. Att se kockar överallt blev tillslut lite förvirrande. Ha ha ha. Vi gick runt halva tiden i A hallen och sedan gick vi över i B hallen. En massa gott fanns det att smaska på i alla fall. Allt från glass, smoothie och choklad till rostbiff, potatissallad och räkor och ostar i alla former och smaker. Jag blev inte vidare mätt under våran vistelse. Men det var i alla fall annorlunda och roligt att uppleva någonting nytt. Jag tog tåget vid tolv då min mage hade ballat ur lite av mina slarviga mattider. Men nu är jag , back on track - tack och lov.

Halv två hämtade jag Kevin och sen drog jag ner på stan för att möta upp Micca och Emanuel. Vi gick ner på hamnen och tog oss en glass och lät ungarna springa av sig och leka i solen. Det var rysligt mysigt. Sen gick vi upp på Lindex där jag och Kevin köpte Manne en liten tidig födelsedagspressent, det blev mysiga sommarbyxor. Sen gick vi vidare mot lekparken och lät ungarna leka av sig med alla andra barn som var där. Det var ovanligt många vagnar och föräldrar. Nästan alla där var jag bekant med. Ganska roligt. Ha ha ha.

Näe. Snart kommer Ronnie hem. Då är det mat som gäller.
Hoppas att eran dag har varit lika mysig som våran.
PUSS&KRAM

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Micca:

JA it was väääry fun ^^,

Kommentera inlägget här :