Fika, hårspray och ungdomsmottagningen.

publicerat i Vardag.;
Allt på ungdomsmottagningen gick superb. Vi hade våran skolsköterska som barnmorska, och hon är hur snäll och go som hellst. Jag avgudar henne. Så vi satt och snackade rent allmänt om vatten och vind - typ. Min kompis gjorde sitt - och min andra kompis tog ut ett recept på nya p-piller. Efter ungdomsmottagningen så gick vi på fiket och fikade bullar och mackor. Jag var überhungrig efter besöket på ungdomsmottagningen, och väntetiden tog inte allt för lång tid. Annars brukar man få sitta där i ett X antal timmar och inte ha någonting att göra. Men vi fikade gott och hade måttligt roligt åt vissa saker. Men men, skit i dem - det är lite för personligt. Låt mig bara säga så här; Jag lär få magsjuka eller något roligt i natt. Sen innan bussen gick så passade jag på att springa in på Lindex för att köpa hårspray. Jag är så trött på att ha mitt hår hängades som ett fritt fall. Nu är det stor tid att göra någonting emot det. Ha ha ha.

SKÅL!

Kommentera inlägget här :