För tidig tisdag.

publicerat i Kevin;
Jaha, godmorgon för er jättemorgonpigga. Jag kan säga att jag är måttligt glad över att få gå upp så här tidigt. Kevin är inte heller speciellt lycklig. Jag går upp så här tidigt av en anledning och det är för att ge honom sin medicin i tid. Så att dem på dagis slipper det. Jag vet inte ens om dem gör det - om det är tidig medicin som skall ges? Jag känner att om han skall få i sig två av movicolpåsarna per morgon och två på kvällen så måste jag gå upp vid fem och gå i säng efter sex - och där mellan ge honom påsarna. H J Ä L P. Det är tidigt. Men vad gör man. Jag får helt enkelt offra mig, för det här är ett måste med tanke på att vi försökt  få bort denna onda cirkeln ett bra tag. Så jag får helt enkelt offra min sovmorgon för detta som vi aldrig provat på.

- Åh, ni skulle ha sett nyligen då vinjetten till bolibompa gick i gång. Vem sitter och mimar till musiken - om inte Kevin! Sötnos

Kommentera inlägget här :