Fortfarande mätt.

publicerat i Vardag.;

Att pasta och broccoli mix är så pass mättande att man har en illamåendekännsla uppstoppad i halsen just för att man åt för mycket. Jag vet en sak i alla fall och det är att jag kommer sova gott ikväll om jag skall behöva vara såhär mätt under kvällen. Smarrigt var det i alla fall, trots att det var närmare två timmar sedan som vi åt. Jag är fortfarande inne i rapstadiet då man måste rapa efter maten. Men två timmar senare. Då kan man kalla att maten var mättande. Ha ha ha.

Jag undrar vilket program man skall sysselsätta sin hjärna med ikväll? Det har som sagt inte blivit så mycket pluggande ikväll. Men konstigt nog är jag inte så nervös inför morgondagen. Jag tänkte som sagt inte vara med på idrotten med min förkylning som fortfarande spökar i kroppen. Så det blir till att plugga under idrotten, i cirka en och en halv timme. Underbart, eller inte. Men man gör vad man måste - och jag gör vad jag ska.

....::....

Kommentera inlägget här :