Gå och sova.

publicerat i Kevin;
Både jag och (Kevin) som fortfarande är vaken av någon underlig anledning skall gå och sova nu. Jag tänkte natta Kevin innan jag går in och släcker mina ögon för natten. Han har faktiskt sovit från klockan 8-9 till runt halv två varje natt. Helt otroligt. Det där med att han har ett eget rum är nog inte så dumt trots allt. Jag älskar det. Vi får mer tid för oss själva och vi får sova ut ordentligt under natten. I alla fall jag. Jag slipper få sparkar mot mina ben, min mage och rivsår på mina bröst. Sedan att han kommer in lite senare på natten är helt enkelt någonting man får vänja sig vid. Jag sprang mellan min säng och mammas och pappas säng fram tills jag var elva. Så han har några år på sig att vänja av sig med att sova i våran säng!

image33



SKÅL! 

Kommentera inlägget här :