Godmorgon, söndag.

publicerat i Kevin;
Nu är vi vakna. Kevin vaknade mellan fyra och fem i natt också. Jag tänkte att jag skulle vara duktig mamma, trots att jag var skittrött - och gå upp för att göra en flaska välling till. Det var ju lätt som en plätt. Men det svåra var dock att få i honom vällingflaskan. Han satte sig i soffan i vardagsrummet - jag låg kvar i sängen och väntade på att han skulle komma tillbaka. Men han var där ute och gnällde och gnydde i kanske fem minuter i mörkret. Efter det kom han in till oss och skulle ha med mig ut. Jag som är en ganska snäll mamma, vanligtvis - trotsade mot honom. Han blev självklart jätte tjurig och slängde sig på golvet ett X antal gånger innan han bestämmde sig för att jag vann. Så runt halv sex så somnade han om och sov fram till nyss, nio tiden.

Jag vet dock inte varför han håller på och skall sova ute i vardagsrummet hela tiden. Så här har det varit var och varannan natt nu den senaste tiden. Jag hoppas att han glömmer bort detta rummet snart.
Cheers.

Kommentera inlägget här :