Hemlagat och hemkört.

publicerat i Vardag.;

Ronnie skulle jobba över - men jag trodde han skulle komma hem lagom till sex, halv sju. Men efter att ha ringt honom mitt i paniken på jobbet så insåg jag att detta inte ansågs möjligt. Han kommer inte komma hem förrän sent ikväll sorgligt nog. Då var det bara att ställa in mitt paket med koldolmar i kylen igen. Dem kan vänta tills i morgon. Istället ringde jag till min mamma och flirtade lite över telefonen. Så jag fick komma över och hämta hemmagjorde hamburgare, potatis och grönsaker. Kevin äter i full fart och jag sitter och njuter till ljudet av bolibompa. Det är tyst i lägenheten. Skönt. Nu ser i alla fall Kevin ut att ha blivit på bättre humör. By the way. Movicol:en verkar hjälpa till att smörja hans mage ganska rejält. Den har hjälpt redan. Vi får se hur länge det håller i sig. Det kanske blir ett bra resultat redan till nästa vecka så att vi får ett gott besked.

Håll tummarna för det.
SKÅL!

Kommentera inlägget här :